Tuesday, October 28, 2008

TaK Tau NaK WaTPe..:p

petang2 camni kalau dok tdo best ni...tapi dah lepas asar xelok tdo..apa nak buat ya petang ni..manik ade jer yang nak kene jahit tapi malas plak nak jahit..asyik menjahit jerk..arini rase malas jer nak pegang baju tu..haihh..apa malas2 ni..kepala ligat pikir nak jahit manik ke tulis blog..kadang2 ok gak kan kalau pandai menulis blog2 ni kan..tapi nak buat ayat nyer jadi lintang pukang kalau orang yang xpandai buat essay cam saya ni..huhuhu..:p

siang malam pagi petang tau2 jer bulan syawal pun dah sampai ke penghujung...banyak benda yang berlaku..bila dikenangkan balik kadang2 seronok..kadang2 tak..camner tu ya...sape nak jawab tu..huhuhu..first raya sepupu2 datang beraya kat umah rase seronok..tengah seronok menjamu selera tibe2 jer ada sorang sepupu ni tanya.."shiela dah ada pakwe"..terkejut dengar pertanyaan die..aku cume tersenyum jer..mengiakan nya pun tidak menidakkan pun tidak..pas tengok reaksi aku camtu die sambung lagi..dengan nada bergurau nya..kalau camtu boleh la ya shiela kita plak awal tahun depan pas akak aku si ayu ngan azli...tersentak aku dengar...tapi dibalas dengan senyuman jugak..dalam hatiku berkata dengan siapa pun jodoh ku aku xkisah..jodoh pertemuan di tangan Tuhan..

selang beberapa hari selepas tu..tup2 tibe2 ada orang lain lak kate nak masuk minang..terkejut lagi dengar berita ni..xkisahla jodoh ku ngan sape pun aku terima..
cam xcaya je kan..dengan senangnyer aku terima tu..dalam masa yang singkat macam2 leh jadi kan..dah 2minggu lebih jadi tunangan orangni..sekejap jer masa berlalu begitu saja..xlama lagi nak kawin plak..haihh perasaan ni kadang2 xmenentu jadinya..xtaula kenapa..ya allah berilah hambamu ini petunjuk dan kuatkanlah pendirian hambamu ini ya allah..semoga semuanya berjalan dengan lancar...

apa lagi nak tulis ya..nak edit gambar time tunang aritu pun gambar xde la sangat...xde orang yang simpati nak bagi tengok gambar banyak2..kui3..xnakla mintak slaloo sangatkan..orang dah xnak bagi jangan dipaksa..betul x..huhuhu..oklah sampai cni je kot arini..nak siap2 nak keluar kejap lagi..jumpe lagi...daaa...:)

No comments: