Friday, October 24, 2008

MeMoRY masa LaLu...

eh2..kenapa sume pakai baju warna merah hitam nii...ada pape ker...jeng3..ni kami bergambar berlatar belakangkan bangunan A Famosa Melaka..Jalan2 bersama family memang menyeronokkan..gambar ni diambil time selepas tamat majlis di kolej..Majlis apa ya??siap baju sume warna sama..cam dah berjanji jerk..memang pon..majlis sempena perpisahan pelajar sem akhir di kolej..nak berpisah mestila ada majliskan..baru rase macam nak berpisah..betul tak..huhuhu..pensyarah unit fesyen dan pakaian adakan pertunjukan fesyen bagi pelajar sem akhir..nak tengok baju rekaan saya..jom kite tengok kat bawah nie..kalau tak cantik jangan komen ya..

Yang model pegang beg ladybird tu la baju rekaan saya..simple jer tapi di penuhkan dengan manik supaya nampak menarik..amacam ok tak..okla tu kan..setiap tema ada 2 orang designer tu yang ada 2 orang model kat situ..saya buat researh ngan housemate saya..kami pilih tema ladybird tu yang sume pakai baju merah hitam..nak ikut tema kami la katakan..siap sewa 1 table khas untuk family..jangan xcaya ada pensyarah suke baju rekaan kami..bukan suke apa pon suke ngan manik yang dibuat jer...ish3..xpatut2..tapi takpe yang penting baju kami berada di tingkat atas sekali..huhuhu..apa tak percaya??tak percaya sudah..saper suruh percaya pon...kuang3..oklah last sekali jom kite tengok gambar kenangan kali terakhir bersama kawan2 seperjuangan saya..semoga kita bertemu lagi di lain waktu..insyaallah..

cube carik di mana saya bersembunyi??:) apa??tak jumpa??padan la muka..:p

No comments: